dinsdag 23 juli 2013

Wishlist #1 - ELF


EyesLipsFace (ELF) is een lekker goedkope webshop met hele leuke make up producten, kwasten en nagellak. Ik wil er heel erg graag een keertje een bestelling plaatsen. De make up producten zijn rond de 1 a 2 Euro, wie wilt dat nou niet? Lees snel verder voor mijn wishlist van ELF.

Eyeshadow - Sunset



Een mooie roze, maar toch ook een beetje een koraal kleurtje. Het is een oogschaduw met shimmers. Hij 
kost 4 euro.

Eyeshadow pallet - Golden Goddess

Wauw wat een mooi pallet! Er staat in de oogschaduw geschreven waarvoor het is, superhandig. Er zit een super mooie goude en een bronze kleur bij. Er zitten shimmers in. 

Eyelid Primer
Het is bekende oogschaduw basis. Hij is maar 1 euro! Voor die prijs laat ik hem echt niet liggen.

Mineral Lipsick - Cool Coral
De naam zegt dat het een koude koraalkleur is, daar ben ik het niet mee eens. Op de foto lijkt het me een warme koraal kleur, erg mooi. Hij kost 5 euro, iets duurder dan de gemiddelde drogisterij lipsticks.

Nagellak - Green Machine

Een bijzondere nagellak die ik normaal nooit zou kopen. Hij is heel donker groen, en er zitten geen shimmers in. Hij kost 2,50 euro

platte eyeshadow brush

Een platte oogschaduwkwast heb ik nog helemaal niet. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Hij kost 4 euro wat ik een goede prijs vind voor deze oogschaduw kwast.

Klein kegelvorimige blush brush

Deze kwast gebruik je voor het aanbrengen van blush. Hij is kegelvormig, daardoor is het aanbrengen makkelijker, al vind ik zelf. Hij kost 4 euro, wat ik nogmaals een goede prijs vind.

Wat willen jullie graag hebben van de ELF webshop?
Liefs, Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten